googleccc4b284cc186c9d.html

Organizacja imprezy dla dziecka
Spis treści

    Organizacja dziecięcego party 

     

     

    Zadowolić swoją pociechę to nie lada wyzwanie! Każde dziecko pragnie wyjątkowej uroczystości o której jeszcze poźniej głośno będzie w szkole. Dlatego postanowiliśmy w kilku krokach pomóc Ci podsumować najważniejsze czyności, jakie Ciebie czekają.

     

     

     

    1. Sporządzamy listę gości


    Oczywiście Twoja pociecha na pewno chętnie powie Ci z którymi znajomymi najchętniej będzie świętować swoje święto. Ważne jest, aby wiedzieć dla ilu gości przygotowuje się imprezę. Poproś, aby własnoręcznie wypełnił / wypełniła zaproszenia dla kolegów i koleżanek, które rozda im z wyprzedzeniem w szkole.

     

     

    2. Wyznaczamy termin


    Najlepiej takie spotkania urządzać przy weekendzie, aby nie kolidowały z odrabianiem lekcji oraz uczeniem się do sprawdzianów. Ty będziesz spokojna, że Twoje dziecko skupia uwagę na właściwych sprawach w ciągu tygodnia.

     

     

    3. Gdzie organizujemy Kinder Party

     

    Najtańszym i najciekawszym miejscem do organizacji dziecięcej imprezy jest zakątek własnego domu. Jeżeli urodziny lub impreza dziecka przypada w letnim okresie i posiadasz ogród na którym można zrobić urodziny to świetnie, daje Ci to wiele możliwości do popisu, jeżeli czas organizacji party przypada na okres zimowy lub nie masz ogrodu na którym dzieciaki mogłyby się bawić, nic straconego. Nadal możesz urządzić wymarzoną imprezę.

     

     

    4. Wybieramy atrakcje

     

    Im więcej gier i zabaw tym lepsza organizacja czasu dzieci i milsze wspomnienia później. W sprzedaży dostępne jest wiele gotowców. Między innymi znajdziecie u nas gry dziecięce planszowe, ale także balony wodne do zabawy w ogrodzie, gdzie można organizować wodne wojny lub rzuty do celu. Jeżeli możesz organizować party na świerzym powietrzu to najciekawszymi konkurencjami są skoki w workach, bieg parami, strącanie piłką puszek, itp. wszystkie zabawy sprawnościowe powinny być nagradzane drobnymi fantami, np cukierkami lub batonikami.


     

    5. Akcesoria i gadżety

     

    Wyróżniajmy się! Bardzo oryginalnym pomysłem jest organizowanie Imprez w Stylu, jeżeli wyprawiasz urodziny synka możesz urządzić je w stylu Piratów, Kowbojów lub Policjantów i Złodzieji. Dla córeczki dobrym tematem przewodnim jest styl zamkowy, książęcy lub bajkowy. Jeżeli nie chcesz zawężać pomysłowości dzieci i ich rodziców możesz zarzucić styl dowolny. Organizowanie przyjęć w wybranym stylu umożliwia udekorowanie pomieszczenia, domu lub ogrodu w danym temacie, dzięki czemu pomagasz dzieciakom przenieść się w świat zabawy. Wybór dekoracji jest bardzo duży, ale wszystko zależy od preferencji Twojej pociechy.

     

     

    6. Ustalamy menu

     

    Dzieci uwielbiają czipsy, paluszki oraz ciasteczka, my zachęcamy aby serwować im też owoce, która można podawać np. w formie szaszłyków, koreczków lub za pomocą wykałaczek robić z nich zabawne ludziki. Smacznym pomysłem są też kształtne kanapki. Za pomocą foremek do ciastek wycinamy z pieczywa wybrane wzory. Jeżeli nie chcemy mieć za dużo odpadu z chleba, możemy powycinać wędlinę i żółty ser w kształtach samochodów, gwiazdek, misiów i innych dostępnych nam wzorów. Jeżeli mamy imprezę w stylu Piratów możemy powycinać z chleba wzów statku a pokryć go małymi kółeczkami z sera żółtego imitującymi złote monety!

     


    Życzymy fantazji, dobrej zabawy w ogranizacji i satysfakcji z wyników!

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixelpixelpixelpixel