FAQ - najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
P: Mogę kupić kilka produktów za jednym razem?
O: Możesz kupić kilka produktów dodając je kolejno do koszyka. Po umieszczeniu ostatniego produktu w koszyku złóż zamówienie klikając odpowiedni przycisk, a następnie postępuj zgodnie z informacjami na stronie.
P: Jak mogę zapłacić?
O: Płatności można dokonać na kilka sposobów:
- osobiście (odbierając produkt/y w punkcie lub płacąc u kuriera/ listonosza)
- przelewem na konto
- online, korzystając z serwisu platnosci.pl lub PayPal
P: Ile kosztuje przesyłka?
O: Koszty przesyłki uzależnione są od wagi produktów. Dodając towary do koszyka automatycznie obliczana jest łączna waga produktów w koszyku i podawany najniższy koszt wysyłki. Po złożeniu zamówienia mamy możliwość określenia sposobu dostawy (odbiór osobisty, przesyłka kurierska lub pocztowa) i tym samym wyboru ile będzie kosztować nasza przesyłka.
P: Kiedy nadacie przesyłkę?
O: Przesyłka będzie nadana w dzień roboczy, najczęściej w ciągu 24h po zaksięgowaniu płatności na koncie. Czas księgowania wpłaty zależny jest od wybranej metody płatności
(dla płatności on-line - czas księgowania wpłaty wynosi do 1 godziny; tradycyjny przelew może trwać nawet do 2 dni).
P: Kiedy otrzymam zamówiony towar?
O: Kurier ma 48h na dostarczenie przesyłki, ale w 90% paczki trafiają do klienta już na drugi dzień roboczy.
Poczta Polska paczki priorytetowe dostarcza następnego dnia roboczego po dniu nadania (zastrzegając, że podany termin doręczenia nie jest terminem gwarantowanym tylko deklarowanym).
P: Mogę odebrać osobiście moje zamówienie?
O: Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie firmowym w godzinach pracy sklepu. Przy odbiorze osobistym należy podać numer zamówienia.
P: Co jeśli zmienię zdanie?
O: Masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym. Podstawą przyjęcia zwrotu jest wypełniony formularz zwrotu wraz z załączonym dowodem zakupu. Jako rekompensatę otrzymasz zwrot pieniędzy lub możliwość zakupu innego towaru. Produkty
odsyłasz do sklepu na swój koszt.
P: Co zrobić jężeli otrzymałem wadliwy produkt?
O: Jeżeli
produkt posiada wady fabryczne masz prawo zwrócić go do nas. Skontaktuj
się z nami a powiemy Ci co powinieneś zrobić. Podstawą przyjęcia zwrotu
jest wypełniony formularz reklamacji oraz załączenie dowodu zakupu. Jako rekompensatę otrzymasz zwrot pieniędzy lub możliwość wymiany towaru.